حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

امکان مرجوع کالا و عودت وجه تا 48 ساعت در صورت عدم پسند

قوانین درخواست مرجوعی 48 ساعته : 

  • در صورتی که درخواست مرجوعی 48 ساعته و دریافت وجه را دارید می بایست پک ملحفه ( پک دارای روبان ) باز نشده باشد و کالا در حالت اولیه خود و شامل تمام اقلامی باشد که در هنگام تحویل دریافت نمودید

  • در صورتی که پک ملحفه باز شده باشد امکان مرجوعی کالا به هیچ عنوان وجود ندارد

  • در صورتی که هرکدام از اقلام محصول به صورت ناقص ارسال شود هزینه آن ها کسر خواهد شد.

  • با احترام هزینه ارسال ، عودت کالا و بسته بندی بر عهده خریدار می باشد.

  • ضمانت بازگشت کالا 48 ساعته از زمانی احتساب می شود که شما کالا را دریافت نمودید ( رسید و امضا تحویل شما از پست که در کد رهگیری پستی شما ثبت شده است ) و در صورتی که از این زمان بیشتر از 48 ساعت گذشته باشد امکان عودت محصول وجود ندارد.

  • شماره شبا جهت عودت وجه می بایست به نام شخص سفارش دهنده باشد. به عنوان مثال نام صاحب حساب جهت عودت وجه می بایست با نام و نام خانوادگی سفارش ثبت شده در سایت منطبق باشد.

  • توجه داشته باشید که عودت وجه به مدت 3 تا 5 روزکاری پس از تحویل کالا به انبار انجام خواهد شد.

  • احتراما از زمان دریافت پیامک تایید درخواست از هرمدر جهت مرجوع کالا، می بایست حداکثر ظرف مدت 48 ساعت محصول را تحویل پست داده و کد رهگیری آن را دریافت نمایید.

 

 

قوانین درخواست تعویض محصول :

 شما تنها تا 48 ساعت فرصت تعویض مدل خود را دارید.

 کالا می بایست با ساک نایلونی اولیه خود جهت تعویض ارسال گردد. از ارسال کالا با هرگونه بسته بندی دیگر از قبیل پلاستیک ، کیسه و … جدا خودداری نموده و بدیهیست در صورت تحویل کالا با این شرایط، روند تعویض محصول شما از دستور کار خارج می گردد.

در صورتی که اقدام به تعویض مدل کنید پک ملحفه ( پک دارای روبان ) به هیچ عنوان باز نشده باشد. 

توجه داشته باشید که محصول به صورت کامل و شامل تمامی اقلامی که در ابتدا داشته است می بایست عودت گردد.

هزینه رفت و برگشت و بسته بندی مجدد محصول بر عهده خریدار می باشد.

تعویض کالا 48 ساعته از زمانی احتساب می شود که شما کالا را دریافت نمودید ( رسید و امضا تحویل شما از پست که در کد رهگیری پستی شما ثبت شده است ) و در صورتی که از این زمان بیشتر از 48 ساعت گذشته باشد امکان تعویض محصول وجود ندارد.

توجه داشته باشید روند تعویض و ارسال مجدد محصول ( در حالتی که مدل درخواستی شما در انبار موجود باشد ) 1 الی 3 روزکاری پس از تحویل کالا به انبار می باشد.

احتراما از زمان دریافت پیامک تایید درخواست تعویض مدل از هرمدر می بایست حداکثر ظرف مدت 48 ساعت محصول را تحویل پست داده و کد رهگیری آن را دریافت نمایید

 

 

 

قوانین درخواست گارانتی :

محصولات روتختی هرمدر شامل یک سال ضمانت نامه رسمی می باشد. شروع گارانتی از زمان تحویل کالا به شما احتساب خواهد شد که اطلاعات آن از کد سفارش یا نام و نام خانوادگی شما دریافت می گردد. کالا می بایست با ساک و بسته بندی اولیه ارسال گردد. از ارسال کالا با هرگونه بسته بندی دیگر از قبیل پلاستیک ، نایلون و … جدا خودداری نموده و بدیهیست در صورت تحویل کالا با این شرایط، روند گارانتی محصول شما از دستور کار خارج می گردد.

هرگونه پارگی، شست و شوی نامناسب و یا آسیب زدگی مفرط به محصول در حین استفاده از آن شامل گارانتی نمی باشد.

فرم درخواست گارانتی می بایست به صورت کامل و جامع تکمیل شود و همراه آن تصاویر از ایراد محصول نیز بارگذاری گردد.

در صورتی که کالا نقص کارخانه ای داشته باشد هزینه رفت و برگشت کالا تا 45 روز اول (پس از تحویل کالا) بر عهده شرکت بوده و بعد از آن هزینه رفت و برگشت کالا بر عهده خریدار می باشد.در بازه 45 روزه می بایست مرجوع کالا تنها از طریق ناوگان پست انجام گیرد و بازگشت کالا با شرکت های حمل و نقل خصوصی به هیچ عنوان انجام نگردد.در صورت ارسال با ناوگان خصوصی ما به التفاوت هزینه از مشتری دریافت خواهد شد.همچنین گارانتی کالاهایی که بیشتر از 45 روز از زمان تحویل آن گذشته است می بایست حتما پیش از ارسال خشکشویی شده و فاکتور خشکشویی بر روی محصول عودت شده وجود داشته باشد. با توجه به بهداشتی بودن فضای کارخانه در صورتی که کالای دریافتی شما فاقد فاکتور خشکشویی باشد و پیش از شست  و شو خشکشویی نگردیده باشد از دستور کار گارانتی خارج می گردد.

در صورتی که گارانتی محصول به اتمام رسیده باشد امکان رفع ایراد محصول با پرداخت هزینه امکانپذیر می باشد.

روند گارانتی محصول بسته به نوع مشکل آن، پس از تحویل کالا به انبار از 7 الی 15 روزکاری متغیر می باشد.

همچنین از زمان دریافت پیامک تایید درخواست گارانتی کالا، می بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز محصول را تحویل پست داده و کد رهگیری آن را دریافت نمایید.

توجه : پس از ثبت فرم اطلاعات شما دریافت شده و تا 48 ساعت بعد پیامک تایید درخواست برای شما ارسال می گردد. در صورتی که درخواست شما تایید گردد اطلاعات تکمیلی از قبیل آدرس و … جهت ارسال کالا برای شما ارسال خواهد شد  و نیازی به تماس و پیگیری از سمت مشتری نمی باشد. این اطمینان به شما داده خواهد شد که پیگیری درخواست شما در سریعترین زمان توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.